VENTI - Agencja Interaktywna

Tu jesteś: Strona główna > Case study > Vileda konkurs

Vileda konkurs

DATA REALIZACJI

14-23.02.2012

KONTEKST I CELE

Firma Vileda wprowadziła na rynek polski nowy mop obrotowy.
EasyWring & Clean to innowacyjny zestaw mopa z wiadrem, umożliwiający niezwykle komfortowe sprzątanie.

Celem projektu była:

  • promocja nowego produktu Viledy poprzez zapoznanie Internautów z atutami nowego produktu
  • budowanie wizerunku marki  Vileda jako innowacyjnego lidera w swojej branży
     

PROJEKT

Narzędziem realizacji wyznaczonych celów był konkurs promocyjny, który był konkursem wiedzy, opartym o mechanizm „kto pierwszy ten lepszy”.

MECHANIZM

  • Konkurs dzielił się każdego dnia na pięć edycji; W każdej edycji konkursu prezentowany był Uczestnikom inny zestaw trzech pytań jednokrotnego wyboru, typu quizowego
  • Na każdą edycję konkursu przeznaczone były nagrody w postaci zestawów: mopów ze zmywakami oraz  ściereczek ze zmywakami. Idea wynagradzania bazowała na zasadzie dużej ilości mniej wartościowych nagród i mniejszej ilości nagród bardziej wartościowych, by zmotywować możliwie jak największą grupę Użytkowników do uczestnictwa
  • Zadaniem Uczestników było jak najszybsze udzielenie odpowiedzi na pytania konkursowe oraz wysłanie zgłoszenia z wypełnionym formularzem kontaktowym po rozpoczęciu konkretnej edycji konkursu
     

KOMUNIKACJA

  • Reklamy sponsorowane na Facebook’u
  • Reklamy w sieci partnerskiej Google (Google Adsense i Adwords)
  • Doublebillboard na portalu wp.pl
  • Banner na stronie głównej serwisu Viledy
     

ZADANIA AGENCJI

Agencja Venti była odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie konkursu:

  • Opracowanie mechanizmu konkursu
  • Realizację serwisu internetowego i hosting
  • Kreację graficzną reklam
  • Strategię komunikacji i zakup mediów
  • Codzienną obsługę konkursu: weryfikację zgłoszeń, wysyłkę e-maili informujących o wygranej, udzielanie odpowiedzi na pytanie zadawane za pośrednictwem formularza na stronie
  • Obsługę prawną: opracowanie regulaminu konkursu i zgłoszenie bazy do GIODO
  • Logistykę: opakowanie i wysyłkę nagród
     

REZULTATY

  • Cel konkursu, polegający na zapoznaniu Internautów z atutami nowego produktu, został osiągnięty. Bardzo duże zainteresowanie konkursem świadczy m.in. o efektywnym doborze działań promocyjnych i reklamowych.
  • Konkurs wywołał oczekiwany efekt zaangażowania - Uczestnicy wykazywali się dużą wiedzą związaną z nowym produktem Viledy, a także szybkością w udzielaniu odpowiedzi na pytana konkursowe.
  • Konkurs spowodował także duże zainteresowanie produktami Viledy, o czym świadczyć może blisko dwukrotnie większa liczba odwiedzin na stronie firmowej Klienta.

Jeżeli chcesz polecić komuś naszą stronę wypełnij poniższy formularz:
* Twoje imię:
* Twój e-mail:
* Imię odbiorcy:
* E-mail odbiorcy:
Komentarz:
* pole wymagane