VENTI - Agencja Interaktywna

Tu jesteś: Strona główna > Oferta > SEM ppc { płatne linki }

SEM ppc { płatne linki }

Dlaczego warto rozpocząć kampanię linków sponsorowanych?

  • bo jest przejrzysta, łatwo policzyć jej koszty i zmierzyć efekty, dodatkowo podczas jej trwania można ją zmodyfikować lub zoptymalizować,
  • bo płaci się tylko za jej rezultat a więc wejście na stronę,
  • bo można ją rozpocząć, wstrzymać lub zakończyć w dowolnym momencie,
  • i najważniejsze, bo mamy możliwość precyzyjnego dotarcia tylko do osób zainteresowanych tematem Twojej kampanii,

Dlaczego warto rozpocząć kampanię linków sponsorowanych właśnie z VENTI?

  • bo nastawieni jesteśmy na długą współpracę a nie szybki zysk,
  • bo nasza wiedza nie opiera się tylko na teorii ale również na długiej praktyce,
  • bo firma posiada status Certyfikowanego Partnera Google Adwords.
     
     
     

     
     
    (kliknij aby zweryfikować)

Porównanie: zalety i wady pozycjonowania oraz linków sponsorowanych Google

SEO - Pozycjonowanie

PPC - Linki sponsorowane Google Adwords

Zalety

Wady

Zalety

Wady

- długotrwały efekt;

- stosunkowo długi czas niezbędny dla uzyskania pozytywnych efektów (2 - 3 miesiące);

- bardzo krótki czas uruchomienia – boksy pojawiają się praktycznie natychmiast;

- efekt krótkotrwały (boksy wyświetlają się tylko w okresie, za który uiszczane są opłaty);

- brak postrzegania linku jako reklamy;

- mała elastyczność przy doborze słów i fraz kluczowych;

- duże możliwości konfiguracji i wyboru słów kluczowych;

- postrzeganie boksów jako reklamy;

- wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania pozytywnie wpływa na wizerunek firmy;

- uzależnienie od czynników zewnętrznych, np. zmian sposobu działania wyszukiwarek;

- bardzo dobre wyeksponowanie adresu www oraz nazwy firmy;

- dla promowania popularnych produktów niezbędny jest stosunkowo duży budżet;

- efekty wykraczające poza określony zestaw słów kluczowych.

- brak 100% gwarancji efektów.

- możliwość ustalenia maksymalnego budżetu, który nie będzie przekraczany.

- brak możliwości precyzyjnego określenia liczby kliknięć, a więc całego  kosztu akcji.

Jeżeli chcesz polecić komuś naszą stronę wypełnij poniższy formularz:
* Twoje imię:
* Twój e-mail:
* Imię odbiorcy:
* E-mail odbiorcy:
Komentarz:
* pole wymagane