Oferta

Wiemy jak kreować wizerunek firmy w Internecie

Reklama Google Adwords

05.04.2018 |

Kampanie linków sponsorowanych Google Adwords

powrót

Kampania PPC AdWords w wynikach wyszukiwania (linki sponsorowane).

Kampania linków sponsorowanych realizowana jest poprzez reklamy tekstowe wyświetlane na konkretne zapytania wpisywane w wyszukiwarce przez użytkownika. Reklamy wyświetlają się nad i pod bezpłatnymi wynikami wyszukiwania (wynikami organicznymi).


Reklamy AdWords linki sponsorowaneWyświetlanie reklam oraz ich pozycja zależą głównie od zdefiniowanej wysokości stawki za 1 kliknięcie w systemie AdWords. Im zapytania są bardziej popularne, tym konieczne są wyższe stawki za kliknięcia. Reklamy tekstowe kierowanie są na określone słowa kluczowe. Dodatkowo reklamy mogą być kierowane również na wiek i pleć, pory dnia , wybrane lokalizacje i języki użytkownika.

Linki sponsorowane to system reklamowy pozwalający na błyskawiczne osiągnięcie efektów.

Zalety kampanii linków sponsorowanych AdWords:

  • Precyzyjne kierowanie. Reklama wyświetla się użytkownikom potencjalnie zainteresowanym tematem reklamy, gdyż reklama jest powiązana z zapytaniem, które użytkownik wpisuje w wyszukiwarce;
  • Płaci się tylko za efekty. Opłaty naliczane są tylko i wyłączne w momencie, gdy ktoś za kliknie w reklamę, bądź zrealizuje ustaloną konwersję;
  • Pełna kontrola. Nieprzekraczalny budżet, kontrola nad wydatkami, możliwość elastycznego regulowania intensywności kampanii;
  • Szybkość. Kampanię można stosunkowo szybko uruchomić i w niedługim czasie obserwować efekty, co jest istotne np. w sytuacji gdy chcemy promować okazjonalnie wydarzenie, treści z naszej strony;
  • Stopniowa optymalizacja. Kampanię optymalizuje się uzyskując coraz lepsze efekty przy takich samych poniesionych nakładach;
  • Przydatna reklama. Reklama nie sprawia wrażenia nachalnej czy natrętnej dla użytkownika; jest przydatna dla użytkownika;
  • Lepsza widoczność. Pozwala wyeksponować nazwę firmy oraz adres strony internetowej nawet lepiej niż pozycjonowanie, dzięki wyświetlaniu nad wynikami wyszukiwania;
  • Trafność. Możliwość dotarcia do użytkownika z wynikiem wyszukiwania dokładnie tam, gdzie strona nie chce się pojawić w wynikach bezpłatnych;
  • Badanie i analiza. Kampania umożliwia diagnozę, jakie frazy wpisywane są przez Użytkowników, co pomaga efektywnie wytypować frazy do pozycjonowania;
  • Komplementarność z SEO. Kampania stanowi świetne uzupełnienie pozycjonowania, gdy usługa dopiero się rozpoczęła (nie widać jeszcze wyników organicznych) lub gdy pozycjonowanie na konkretne frazy nie jest racjonalne biznesowo;
  • Elastyczność. Kampanię linków sponsorowanych można ją rozpocząć, wstrzymać lub zakończyć w dowolnym momencie.
  • Powszechność. Reklamy Adwords wyświetlają się nie tylko w wynikach wyszukiwania Google. Mogą się również wyświetlać u wielu partnerów Google takich jak np. Onet.pl, Interia.pl itd.

 

Dlaczego warto rozpocząć kampanię linków sponsorowanych właśnie z VENTI?

  • Działamy na rynku od roku 2000, a kampanię Adwords prowadzimy od 2005 roku.. Mamy duże doświadczenie i wielu zadowolonych
  • Wspólnie z klientem ustalamy cele i założenia kampanii.
  • Przygotowujemy profesjonalną kampanię stosując nowoczesne techniki i zaawansowane rozwiązania,
  • Na bieżąco monitorujemy i optymalizujemy prowadzone kampanie oraz reagujemy na zmieniające się warunki, dostosowując stawki, słowa kluczowe, reklamy i inne ustawienia kampanii
  • Nasze działania są pełni transparentne na podstawie danych w Google Analytics, jak również autorskich raportów, które w zrozumiały sposób prezentują przeprowadzoną kampanię i jej efekty,
  • Jesteśmy elastyczni jeśli chodzi o modyfikację przyjętej strategii,
  • Jesteśmy nastawieni na długą współpracę a nie szybki zysk,
  • Bo nasza wiedza nie opiera się tylko na teorii ale również na długiej praktyce,
  • Mamy szerokie grono zadowolonych klientów:

  • Bo nasi specjaliści posiadają zdali egzaminy w Akademii Google,
    Bo nasza firma posiada status Certyfikowanego Partnera Google Adwords.

 

 

 

Co wybrać: pozycjonowanie w wynikach bezpłatnych czy kampanię Adwords?

Jest to częsty problem osób, które nigdy nie korzystały z obu metod. Oczywiście każda metoda ma swoje zalety i wady i w pewnych sytuacjach jedna metoda może byćdawac większe korzyści od drugiej. My jednak odpowiedamy: najlepiej jest spóbować obu metod, gdyż usługa pozycjonowania i kampanie AdWords wzajemnie się uzupełniają! Równoległe prowadzenie kampanii Adwords z usługą pozycjonowania pozwala zaistnieć witrynie w boksach reklamowych tam, gdzie witryna jest niewidoczna w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, natomiast tam, gdzie jest widoczna na wysokich pozycjach reklamy nie są wyświetlane.


powrót
Venti - kontakt

FORMULARZA ZAPYTANIA

JEŻELI MAJĄ PAŃSTWO PYTANIE
DOTYCZĄCE NASZEJ OFERTY PROSIMY
O KONTAKT TELEFONICZNY
+48 42 639 89 02
LUB WYSŁANIE FORMULARZA

  1. * wybierz temat
  2. * podaj e-mail
  3. * napisz wiadomość
  4. * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu otrzymania odpowiedzi zgodnie z zasadami opisanymi w Polityce Prywatności.
    TAK