Oferta

Wiemy jak kreować wizerunek firmy w Internecie

Reklama Google Ads

05.04.2018 |

Kampanie linków sponsorowanych Google Ads

powrót

Kampania PPC Google Ads (dawniej Google AdWords) w wynikach wyszukiwania (linki sponsorowane).

Kampania linków sponsorowanych realizowana jest poprzez reklamy tekstowe, wyświetlane na konkretne zapytania wpisywane w wyszukiwarce przez użytkownika. Reklamy wyświetlają się nad i pod bezpłatnymi wynikami wyszukiwania (wynikami organicznymi).


Reklamy AdWords linki sponsorowaneWyświetlanie reklam oraz ich pozycja zależą głównie od zdefiniowanej wysokości stawki za 1 kliknięcie w systemie Google Ads. Im zapytania są bardziej popularne, tym konieczne są wyższe stawki za kliknięcia. Reklamy tekstowe kierowanie są na określone słowa kluczowe. Dodatkowo, reklamy mogą być kierowane również na wiek i płeć, pory dnia , wybrane lokalizacje i języki użytkownika.

Linki sponsorowane to system reklamowy pozwalający na błyskawiczne osiągnięcie efektów.

Zalety kampanii linków sponsorowanych Google Ads:

  • Precyzyjne kierowanie. Reklama wyświetla się użytkownikom potencjalnie zainteresowanym tematem reklamy, gdyż reklama jest powiązana z zapytaniem, które użytkownik wpisuje w wyszukiwarce;
  • Płaci się tylko za efekty. Opłaty naliczane są tylko i wyłączne w momencie, gdy ktoś za kliknie w reklamę, bądź zrealizuje ustaloną konwersję;
  • Pełna kontrola. Nieprzekraczalny budżet, kontrola nad wydatkami, możliwość elastycznego regulowania intensywności kampanii;
  • Szybkość. Kampanię można stosunkowo szybko uruchomić i w niedługim czasie obserwować efekty, co jest istotne np. w sytuacji, gdy chcemy promować okazjonalnie wydarzenie, treści z naszej strony;
  • Stopniowa optymalizacja. Kampanię optymalizuje się uzyskując coraz lepsze efekty, przy takich samych poniesionych nakładach;
  • Przydatna reklama. Reklama nie sprawia wrażenia nachalnej czy natrętnej dla użytkownika; jest przydatna dla użytkownika;
  • Lepsza widoczność. Pozwala wyeksponować nazwę firmy oraz adres strony internetowej nawet lepiej niż pozycjonowanie, dzięki wyświetlaniu nad wynikami wyszukiwania;
  • Trafność. Możliwość dotarcia do użytkownika z wynikiem wyszukiwania dokładnie tam, gdzie strona nie chce się pojawić w wynikach bezpłatnych;
  • Badanie i analiza. Kampania umożliwia diagnozę, jakie frazy wpisywane są przez Użytkowników, co pomaga efektywnie wytypować frazy do pozycjonowania;
  • Komplementarność z SEO. Kampania stanowi świetne uzupełnienie pozycjonowania, szczególnie gdy dopiero rozpoczęto usługę pozycjonowania (nie widać jeszcze efektów w wynikach organicznych) lub gdy pozycjonowanie na konkretne frazy nie jest racjonalne biznesowo;
  • Elastyczność. Kampanię linków sponsorowanych można ją rozpocząć, wstrzymać lub zakończyć w dowolnym momencie.
  • Powszechność. Reklamy Google Ads wyświetlają się nie tylko w wynikach wyszukiwania Google. Mogą się również wyświetlać u wielu partnerów Google takich jak np. Onet.pl, Interia.pl itd.

 

Dlaczego warto rozpocząć kampanię linków sponsorowanych właśnie z VENTI?

  • Działamy na rynku od roku 2000, a kampanie Google Ads prowadzimy od 2005 roku.. Mamy duże doświadczenie i wielu zadowolonych klientów,
  • Wspólnie z klientem ustalamy cele i założenia kampanii,
  • Przygotowujemy profesjonalną kampanię, stosując nowoczesne techniki i zaawansowane rozwiązania,
  • Na bieżąco monitorujemy i optymalizujemy prowadzone kampanie oraz reagujemy na zmieniające się warunki, dostosowując stawki, słowa kluczowe, reklamy i inne ustawienia kampanii,
  • Nasze działania są pełni transparentne na podstawie danych w Google Analytics, jak również autorskich raportów, które w zrozumiały sposób prezentują przeprowadzoną kampanię i jej efekty,
  • Jesteśmy elastyczni jeśli chodzi o modyfikację przyjętej strategii,
  • Jesteśmy nastawieni na długą współpracę, a nie szybki zysk,
  • Bo nasza wiedza nie opiera się tylko na teorii ale również na wieloletnie praktyce w prowadzeniu efektywnych kampanii,
  • Mamy szerokie grono zadowolonych klientów, m.in.:

  • Bo nasi specjaliści posiadają zdali egzaminy w Akademii Google,
  • Bo nasza firma posiada status Certyfikowanego Partnera Google Ads.

 

 

 

Co wybrać: pozycjonowanie w wynikach bezpłatnych czy kampanię Google Ads?

Jest to częsty problem osób, które nigdy nie korzystały z żadnej z metod. Oczywiście każdy rodzaj promocji ma swoje zalety i wady i w pewnych sytuacjach jedna metoda może dawać większe korzyści od drugiej. My jednak odpowiadamy: najlepiej jest spóbować obu metod, gdyż usługa pozycjonowania i kampanie Google Ads wzajemnie się uzupełniają! Równoległe prowadzenie kampanii Google Ads z usługą pozycjonowania pozwala zaistnieć witrynie w boksach reklamowych tam, gdzie witryna jest niewidoczna w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, natomiast tam, gdzie witryna jest widoczna na wysokich pozycjach w ynikach bezpłatnch, reklamy nie są wyświetlane!


powrót
Venti - kontakt

FORMULARZA ZAPYTANIA

JEŻELI MAJĄ PAŃSTWO PYTANIE
DOTYCZĄCE NASZEJ OFERTY PROSIMY
O KONTAKT TELEFONICZNY
+48 42 639 89 02
LUB WYSŁANIE FORMULARZA

  1. * wybierz temat
  2. * podaj e-mail
  3. * napisz wiadomość
  4. * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu otrzymania odpowiedzi zgodnie z zasadami opisanymi w Polityce Prywatności.
    TAK