Oferta

Wiemy jak kreować wizerunek firmy w Internecie

Reklama Google Ads

WYCEŃ KAMPANIĘ
WYCEŃ PROJEKT

Kampania remarketingowa

powrót

Kampania remarketingowa to szczególna forma kampanii reklamowej Google Ads.

W ramach tej kampanii reklamy wyświetlają się użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili naszą stronę, a teraz odwiedzają inne strony internetowe.

Reklama przypomina o odwiedzonej stronie w postaci reklam graficznych statycznych lub animowanych lub reklam tekstowych.
„Chodząca” za użytkownikiem reklama nakłania użytkownika do ponownego odwiedzenia strony internetowej, skorzystania z oferty firmy, zakupu jej produktów. Reklama graficzna prezentująca logotyp może stanowić także wsparcie w budowaniu świadomości i rozpoznawalności marki.

 

Kampania remarketingowa Google Ads

Zalety kampanii remarketingowej:

  • umożliwia kierowanie reklam do konkretnej grupy odbiorców - użytkowników którzy, odwiedzili naszą stronę,
  • przypomina o marce,
  • wspomaga budowanie wizerunku firmy, poprzez możliwość atrakcyjnego przedstawienia firmy, bądź marki oraz eksponowania logotypu.
  • budowanie świadomości marki i lojalność klientów,
  • zachęcanie użytkowników do odwiedzenia naszej strony, którzy odwiedzają inne strony np. konkurencji,
  • docieranie do użytkowników, którzy aktualnie nie poszukują naszych produktów, ale wcześniej byli nimi zainteresowani

 

Remarketing dynamiczny

Dla sklepów internetowych zaawansowaną formą kampanii remarketingowych jest remarketing dynamiczny. W ramach tej formy kampanii, reklamy wyświetlają się również internautom, którzy wcześniej odwiedzili naszą stronę. Różnica jest jednak w samej reklamie. Otóż jak sama nazwa wskazuje jest to reklama dynamiczna, która wyświetla produkty, wcześniej oglądane przez Internautę. Dzięki temu, użytkownik będąc na innej stronie internetowej, może przejść bezpośrednio do produktu, którego wcześniej nie zamówił, bądź zamówić dodatkowo innych produkt, który również przeglądał.

Do przeprowadzenia efektywnej kampanii w sieci reklamowej konieczne są graficzne bannery reklamowe. Dlatego proponujemy:

  • dostarczenie reklam graficznych, zgodnych wymaganiami systemu Google Ads we własnym zakresie,
  • realizację przez nas reklam graficznych za pomocą kreatora reklam systemie Google Ads,
  • realizację indywidualnych reklam graficznych przez nasz zespół wykwalifikowanych grafików (zalecane).

 

Dlaczego warto rozpocząć kampanię remarketingową właśnie z VENTI?

  • Działamy na rynku od roku 2000, a kampanie Google Ads prowadzimy od 2005 roku.. Mamy duże doświadczenie i wielu zadowolonych klientów,
  • Wspólnie z klientem ustalamy cele i założenia kampanii,
  • Przygotowujemy profesjonalną kampanię, stosując nowoczesne techniki i zaawansowane rozwiązania,
  • Na bieżąco monitorujemy i optymalizujemy prowadzone kampanie oraz reagujemy na zmieniające się warunki, dostosowując stawki, słowa kluczowe, reklamy i inne ustawienia kampanii,
  • Nasze działania są pełni transparentne na podstawie danych w Google Analytics, jak również autorskich raportów, które w zrozumiały sposób prezentują przeprowadzoną kampanię i jej efekty,
  • Jesteśmy elastyczni, jeśli chodzi o modyfikację przyjętej strategii,
  • Jesteśmy nastawieni na długą współpracę, a nie szybki zysk,
  • Bo nasza wiedza nie opiera się tylko na teorii ale również na wieloletniej praktyce,
  • Mamy szerokie grono zadowolonych klientów, m.in.:

klienci kampanii remarketingowej

  • Bo nasi specjaliści zdali egzaminy w Akademii Google,
  • Bo nasza firma posiada status Certyfikowanego Partnera Google Ads:

Zasady współpracy z nami:

  • Przedstawiamy sugerowany budżet na podstawie celów Klienta i analizy ruchu ale to Klient ostatecznie decyduje o wysokości budżetu,
  • Wspólnie określamy czas trwania kampanii na podstawie określonych celów,
  • Regularnie przedstawiamy przejrzyste i zrozumiałe raporty,
  • Reagujemy dynamicznie na sugestie i uwagi od klienta, w trakcie prowadzenia kampanii.

 

Koszty kampanii:

Koszty kampanii Google Ads wynikają tylko z jej efektów. Płaci się tylko za efekty tj. za kliknięcie w reklamę, bądź zrealizowaną konwersję, co jest zależne od konkurencji i natężenia wyświetlania reklam. Im konkurencja jest większa, tym wyższe stawki są konieczne, aby wyświetlać reklamę częściej, co przekłada się na większą liczbę kliknięć, a zatem na wyższy koszt. Koszt kliknięcia zaczyna się już od kliku groszy. Przy bardzo dużej konkurencji koszt kliknięcia może sięgnąć nawet 2-4 zł.

Skontaktuj się z nami, a przedstawimy ofertę profesjonalnej kampanii REMARKETINGOWEJ dostosowanej do Twoich potrzeb.


powrót
Venti - kontakt

FORMULARZA ZAPYTANIA

JEŻELI MAJĄ PAŃSTWO PYTANIE
DOTYCZĄCE NASZEJ OFERTY PROSIMY
O KONTAKT TELEFONICZNY
+48 42 639 89 02
LUB WYSŁANIE FORMULARZA

  1. * wybierz temat
  2. * podaj e-mail
  3. * napisz wiadomość
  4. * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu otrzymania odpowiedzi zgodnie z zasadami opisanymi w Polityce Prywatności.
    TAK